O marce BoBoQ





BoBoQ to marka bubble tea, które w szybkim tempie rozwija się na terenie naszego kraju. Sieć lokali regularnie zwiększa swój zasięg sprawiając, że marka jest coraz bardziej rozpoznawalna. Ponieważ naszą grupą docelową są ludzie młodzi, nasze działania marketingowe skupiają się wokół mediów społecznościowych i na tym polu mamy całkiem dobre efekty.

W kwietniu (2014 rok) najskuteczniej angażowała BoBoQ z bubble tea - aż 13% ich fanów udzielało się na fanpage (wzrost o 4 pkt procentowe). Mają oni prostą strategię, która zawiera najważniejszy element każdej strategii: działa. Cały czas coś się dzieje na fanpage, kilka razy w ciągu miesiąca pojawi się konkurs. Typ zaangażowania fanów ma charakter zbliżony do zaangażowania fanów Starbucksa - chętnie wrzucają fotki ulubionego zestawu bubble tea oraz chętnie fotografują się z kubkiem napoju. To zaangażowanie również widać we wskaźniku Relative Interactivity, którego poziom jest wysoki i wynosi blisko 900, przy średnim poziomie dla branży w wysokości zaledwie 103. Źródło tekstu.

Mimo, że lokale to głównie franczyza, jako marka dbamy o spójny wizerunek marketingowy, dając naszym klientom pewność, że zawsze zostaną obsłużeni w takim samym, wysokim standardzie a produkty w każdym z lokali będą na najwyższym poziomie.

hurtownia bubble tea

Wystrój lokali, ubiór pracowników, wygląd menu jak i same produkty są ze sobą bardzo spójne co daje klientowi pewność i bezpieczeństwo - wie w jaki sposób odnaleźć wybrane pozycje w intuicyjnym menu a sam wygląd naszych lokali zachęca do tego, żeby nas odwiedzić. Ponieważ bubble tea to dla wielu polskich konsumentów absolutna nowość, kładziemy duży nacisk, aby pracujący u nas ludzie byli dobrze przeszkoleni z produktów jakie oferują tak aby łatwo wprowadzić nowego klienta w pyszny i owocowy świat BoBoQ.